'Veni din intuneric spre mine el, poetul:...

..tu trebuie sa intelegi'...si cu degetu-ntins
imi arata in trupul meu poezia,
Poezia nescrisa...
dar eu am tipat: PLEACA DE-AICI!"


vineri, 26 martie 2010

Imi rade inima...


cand simt miros de paine si pupuri facute in cuptorul bunicilor,
cand mi se aseaza un fluture indraznet pe umarul gol..
cand aud numele meu ..in gura copiilor,
cand merg desculta pe iarba frageda,
cand un baiat roseste fiindca-i zambesc strengareste:P
cand latra un catel bucuros fiindca stie ca m-am intors...
cand ma arunc goala in asternuturi curate..si rad fara rusine,
cand ma catar in copaci.. si-i imbratisez,
cand imi pun cirese la urechi,
cand vad un film de fete cu prietenele bune...si am lacrimi pe obraji ..
si gura plina de floricele:)
cand stam toti 5 in familie la masa si radem zgomotos de intamplari haioase
cand citesc Blaga...si inima-mi bate mai rar...
cand mi se joaca cineva in par
cand imi dau drumul din deal cu bicicleta si iau picioarele de pe pedale..
si-mi desfac parul sa mi-l pieptene vantul ..
cand pot sa dorm la amiaza..si nu dorm..dar stiu ca daca as vrea as putea..
cand aud tropot de cai:)
cand termin o carte...si-mi pare rau
cand il revad pe fratele meu,
cand citesc scrisori vechi de pe foi...
cand stau de vorba c-un batran si-o batrana si vad ca inca se mai tin de mana:)
cand conduc si soseaua e goala ...
cand dansez singura de nebuna in casa:D
cand imi iese mancarea,
cand citesc ce-am compus si ma mir ca sunt eu...
cand ma prinde o ploaie " prea aranjata" si totusi rad incantata,
cand culeg flori de camp si fug de-o albina..
cand reusesc sa termin ceva,
cand beau COCA COLA:)


...si s-ar mai gasi cateva:)...

3 comentarii:

anka spunea...

tu Mia draga...faina esti ma, si asa si cand scrii :P...sorry ca nu am mai dat de tine acuma de Paste, am avut ceva evenimente mai naspa prin familie si nu am fost in oras...am fost vreo 2 zile, dar as vrea sa ne vedem cand pot sta linistita cu tine de vorba nu cand is tot pe fuga. vin in mai :) I PROMISE! ca asa ma tin de cuvant!

"contemporan cu fluturii..cu DUMNEZEU!" spunea...

Imi pare rau...de evenimente..nu stiu despre ce e vb dar ma pot ruga pt tine:) vino cand poti..si mie mi-ar placea :) sa mai povestim una alta..Domnul sa-ti poarte grija!

Emilia spunea...

Mia, stii sa iti asterni inima in cuvinte si sa exprimi toata frumusetea gandurilor tale cum putini stiu sa o faca.. Ma bucur asa de mult ca pot citi ceea ce compui! Mi-ai indulcit ziua!