'Veni din intuneric spre mine el, poetul:...

..tu trebuie sa intelegi'...si cu degetu-ntins
imi arata in trupul meu poezia,
Poezia nescrisa...
dar eu am tipat: PLEACA DE-AICI!"


luni, 22 martie 2010

E partea TA

" Daca va va intreba cineva: pentru ce faceti lucrul acesta? Sa raspundeti : Domnul are trebuinta de el."...." Multi oameni isi asterneau hainele pe drum, iar altii presarau ramuri, pe care le taiasera de pe camp. Ei strigau: "OSANA! BINECUVANTAT ESTE CEL CE VINE IN NUMELE DOMNULUI!"...


Sfioasa...cum n-am fost nicicand


Ti-aduc cu mana tremurand,


crenguta mea prea mica..de finic,


ce-a inflorit ...abia ...un pic...


Am vrut si haina mea


s-o-ntind in cale.....langa duiumul de petale


DAR


e ..urata si-i ..murdara.. si e rea..


si s-ar putea piciorul sa te doara


...cand vei pasi pe ea...


Ma iarta! Sovaiesc din nou..


caci din gramada mea de vise moarte


si o crenguta ce-a inflorit pe jumatate...


am uitat sa-ti fac parte...


IAR TU...


imi usurezi povara mea amara


....o sulita incepe sa te doara....
in maini haine cuie te ard ca un taciune


pe-a-mele-acum le pot uni in rugaciune


Imi desenezi un zambet..sa nu piara!


... ciocane bat in cuie aspre iara...


Si ochii TAI inchid ruine...


sa poata naste-ai mei LUMINE!


O inima in Tine moare


..doar ca sa dea a mea in floare...



E..partea TA.


Ti-o astern la picioare..


mereu imi spui ca ai trebuinta de ea,


si-apoi...


doar langa TINE e infloritoare!

2 comentarii:

anka spunea...

superba :)
ma faci sa ma apropii iar de poezie
am uitat-o o vreme,
tu o faci iar sa-nvie :)

Cristina Gavris spunea...

Foarte frumos!!!!God bless you!