'Veni din intuneric spre mine el, poetul:...

..tu trebuie sa intelegi'...si cu degetu-ntins
imi arata in trupul meu poezia,
Poezia nescrisa...
dar eu am tipat: PLEACA DE-AICI!"


vineri, 5 februarie 2010

" Sunt vise ce parca le-am trait candva si undeva, precum sunt lucruri vietuite despre care ne intrebam daca n-au fost vis" (M. CARAGIALE)




Colind din nou aceste taramuri neuitate
ce-au fost atat de mult umblate
si-mi pare ca-mi culeg din flori copilaria
din margine de drum uitata.. bucuria..


Si imprejur totul intreaba:


" Tu cine esti?...
noi asteptam zburdalnica fiinta
pe care o cunoastem de fetita
ce-si impletea din ierburi cununita."


Eu sunt aceea!
Nu v-amintiti de mersul meu pe cale...
senin atunci astazi un pic agale...
nici in privire zborul alintat de ciocarlie?

E tot acolo doar ca...
azi o tin in colivie.."



Si drumul recunoaste pasii mei

si-i par astazi altfel...sovaitori si grei;
si-aduce-aminte de-o copila
ce vesela isi potrivea prin lume
maruntii pasi..
fara a sti-ncotro anume.



" Dar unde-au disparut si fluturii din buze?"
-Oh.. e usor s-aduci acuze..-
" Se odihnesc in alte suflete..eu ..
am uitat sa-i mai hranesc ..cu zambete.."


" Atunci esti tu... dar esti schimbata..
unde-i fetita noastra de-altadata..?"

Am vrut sa plang atunci

dar am stiut deodata ca :
din gramada de tristeti si visuri risipite
acolo-n vale intre dealuri
au ramas ocrotite
cateva din dorintele mele implinite.

4 comentarii:

Anonim spunea...

wow...fara cuvinte...esti geniala!!!!!!!!!

Mircea spunea...

Pe-aici pe undeva sunt doua cruciulite?

anka spunea...

vai fata...talentata:* ma bucur ca in sfarsit ti-ai facut blogul de care imi spuneai demult...
keep wrriting!

"contemporan cu fluturii..cu DUMNEZEU!" spunea...

Mircea ..cruciulite?