'Veni din intuneric spre mine el, poetul:...

..tu trebuie sa intelegi'...si cu degetu-ntins
imi arata in trupul meu poezia,
Poezia nescrisa...
dar eu am tipat: PLEACA DE-AICI!"


luni, 22 februarie 2010

Primavara..vrand... nevrand...



Nu te vreau..nu te vreau nici de data aceasta!
Ai auzit miile de glasuri ce te striga si te-ai gandit ca o mandra si-o cocheta ce-mi esti sa te-nduri si intinzi spre ele ..o aripa..
Dar eu NU TE VREAU! Asculta bine:..ma enervezi ca vii sa dezmortesti totul in mine! Imi inghetasem un zambet pe buze..o fluturare din genele tale si colturile gurii atarna impovarator parca-s obuze...Acuma mi-e greu..acuma muncesc sa zambesc.
...Trag nadejde ca-ti pare rau...fiindca a tresarit pamantul la caldura de sub pasul tau, ca ai infiorat copacii cu rasuflarea...si mi-ai speriat putinul
alb, zapada, inghetul meu..uitarea..
Esti fericita?
Vad ca porti cu tine o sama de mirosuri si culori..eu am suspine..tu vii cu flori..
Esti fericita?
Durerile-ncetasera sa doara..au amortit..si incepusem sa sper, sa cred... ca au murit..DAR LE-AI TREZIT!
E necinstit ca vii asa deodata..dac-as fi banuit din timp..imi luam inima din calea ta..si-o tineam unde e rece..foarte rece...congelata.
Tu nu stai mult! Da! Vreau sa uit..dar tu-mi aduci aminte cum sa fiu senina... si nu-nteleg cum poti sa fii asa haina!!!??
Nu vreau sa vii..
Azi am vazut zambile..
Nu mai venii!!..ca iara pleci ...stiu bine...

Un comentariu:

Anka spunea...

ce tare ai zis:P ma eu ma bucur enorm ca vine primavara...:) dezghetu` imi face bine...nu am mai apucat ciocolata calda...dar cu prima ocazie mergem ;)nu mai amanam...iesim la poze deacuma, ca vine primavara:*