'Veni din intuneric spre mine el, poetul:...

..tu trebuie sa intelegi'...si cu degetu-ntins
imi arata in trupul meu poezia,
Poezia nescrisa...
dar eu am tipat: PLEACA DE-AICI!"


miercuri, 17 februarie 2010

Stie El ce stie:)



Socot asa:
..singuratatea nu te-nvata ce-i iubirea,
dar te-nvata un lucru intelept ca..asteptarea.
Singuratatile voastre sunt triste-acum si parasite,
s-au inselat zadarnic de s-au crezut mereu iubite,
nici n-ati intors privirea inapoi....
si i-ati cerut doar DRAGOSTEI sa mearga langa voi.


Ca musafir, ea v-a batut la inimi
si v-a parut atata de frumoasa...
n-ati zabovit deloc, ati invitat-o-n casa;
de azi nu e doar oaspete la masa:
ca nu stiu cum ea dor cu dor il leaga
si uite-asa, v-ati procopsit cu ea,
ca nu mai pleaca!:)



Ei, nu va-nselati crezand
doar soarele pe drum,
in viata e presarat din cand in cand...
destul de des sa stiti
si cate-un pic de scrum..
voi mai degraba fiti puternici
si de e vale ori e munte
unind a voastre maini in rugaciuni
ziditi spre cer ..o punte.



Mi-e drag de voi ca niciodata azi..
si ..ma-nfioara-un pic lumina
care va-nconjoara;
sa o pastrati ..sa n-o lasati sa moara..
si orice va sa vie: necaz sau bucurie,
eu simt ca Dumnezeu zambeste-acum privind la voi
si ma gandesc ca..:
STIE EL CE STIE!



2 comentarii:

Anonim spunea...

mia!!! esti geniala... atat de faina poezia si atat de fain reciti...esti artista!!!

Unknown spunea...

Mia, multumim frumos pentru aceasta minunata poezie, merita s-o invat pe de rost. dar sa sti ca nu ma pricep la recitat asa de bine ca si tine.