'Veni din intuneric spre mine el, poetul:...

..tu trebuie sa intelegi'...si cu degetu-ntins
imi arata in trupul meu poezia,
Poezia nescrisa...
dar eu am tipat: PLEACA DE-AICI!"


vineri, 8 aprilie 2011

...sa ne jucam!


Hai sa fim copii, sa ne jucam:
eu aduc jumatatea de puzzle cu intrebarile
...
vor fi multe, poate prea multe..
tu insa nu fi fricos..n-as vrea...

De ce sunt macii rosii?
De ce ma linistesc?
De ce se ofilesc?..
De ce nu pot vorbi cand vantul canta?
De ce imi pare ca el ma alinta?

De ce stai mut?
De ce ma lasi sa te sarut?
De ce ti-adun suspine?
Ce vezi dincolo de mine?
De ce am calul meu doar pe hartie..:)?
De ce zambim doar in fotografie?
De ce am parul tuns?
De ce plang pe ascuns?
De ce tu ma asculti?
Cand am ramas desculti?
De ce mi-atat de frica?
De ce nimeni nu striga?
De ce ma mint dormind?
De ce te-aud plecand?
De ce-s atat de "mare"?
De ce-s atat de " mica"?
De ce mi-s goale degetele ..toate.
De ce raspund mereu cu ' poate"...
Tu straduieste-te sa aduci jumatatea cu raspunsuri..totusi nu te ingrijora daca nu vei gasi toate piesele...mie imi place jocul si-i destul.
Vom vedea abia mai tarziu daca reusim sa imbinam frumos piesele care lipsesc...
Pana atunci..hai sa fim copii ..sa ne jucam...


Niciun comentariu: