'Veni din intuneric spre mine el, poetul:...

..tu trebuie sa intelegi'...si cu degetu-ntins
imi arata in trupul meu poezia,
Poezia nescrisa...
dar eu am tipat: PLEACA DE-AICI!"


sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Sunt tanara tovarasi..tanara...!


La inceput imi imbatranise doar..inima,
dar ieri in timp ce trebaluiam in nestire prin casa, m-am oprit o clipa..-opririle dor- si-abia atunci am vazut ca-mi imbatranisera si mainile..
Apoi poate dintr-un fel de solidaritate
ori de prea multa alergatura fara ragaz...mi-au imbatranit amandoua picioarele.
Buzele nu stiu daca mi-au imbatranit de vorba ori, de sarut..nu, nu de sarut!
Ochii insa stiu c-au imbatranit de prea multe cate au vazut...
Si-atunci intreb si eu..ca orice trecatoare...cu suflet, maini batrane, la fel si ochi si buze si picioare...inseamna asta, ca sunt si eu batrana oare?...

Niciun comentariu: