'Veni din intuneric spre mine el, poetul:...

..tu trebuie sa intelegi'...si cu degetu-ntins
imi arata in trupul meu poezia,
Poezia nescrisa...
dar eu am tipat: PLEACA DE-AICI!"


miercuri, 26 august 2009

'Timp incotro mergi? spre ce meleaguri noi grabit alergi? Cum poti intr-o "zi" sa schimbi in oameni mari..niste copii..?'
Vreau sa fiu in fata casei la bunici
pe vremea cand numaram furnici.
Inainte de-a cunoaste poetii..
vreau sa ma-ntrec in joaca cu baietii,
urcusul sa-l strabat indata
si sa-mi para ciudat
cand ei ma striga "fata".
Vreau sa ma fofilez in gradina
si sa ma-nfrupt cu mere dulci de la vecina:P
Vreau sosete cu capatul rupt.
Vreau sa-ncep a-ntaia tunsa scurt,
fiindca jucandu-ma cu copii tuciurii
m-am procopsit in plete cu prieteni vii:)
Vreau sa nu stiu ca vorbesc peltic.
Vreau sa am iar pasul vioi si mic.
Vreau fiorul cand am primit ABC-darul
vreau din nou dintii de lapte
si sa-mpart zambete cu carul:))
Vreau inapoi copilaria de vis...
si sa-l aud pe tata dimineata
alintandu-ma..:
" pisicuta pis pis pis..."

Niciun comentariu: